Så blir du medlem

Såhär gör du för att bli medlem i VRS

Betala medlemsavgiften på VRS bankgiro (5236-3165) eller Swish (1235265483). Skriv vad inbetalningen gäller, namn, samt fullständigtpersonnummer för registrering i VRS medlemsregister. Som medlem får du bl.a. tidningen Häst & Ryttare från Ridsportförbundet. Dina uppgifter kommer att vidarebefordras till Ridsportförbundet, som skickar ut tidningen. De uppdaterar din adress via SPAR, därför vill de ha ditt personnummer. Vill du inte ha tidningen så ange det!

Om du inte får plats att skriva personnummret i samband med inbetalningen, skicka då ett mail till info@vansbrors.se med uppgifterna.

Vansbro RS
Bankgiro  5236-3165
Swish 123 526 54 83

Prislista medlemsavgift 2024

Junior (t.o.m. 18 år)   300 kr .
Senior                        350 kr
Familj                        1100 kr

Som familj räknas personer som bor i samma hushåll. Ange namnen & personnummer vid inbetalningen, alla räknas som medlemmar!

Varmt välkommen som medlem i Vansbro Ryttarsällskap!